Juf Yvette (ma/di)
Juf Simone (woe/do/vrij)

Bezoek Prinsenhof
15 maart 2024

Gisteren hebben wij een bezoek gebracht aan museum Prinsenhof. Het was een zeer leerzaam uitje. De kinderen hebben veel geleerd rondom Willem van Oranje.

Nationale Pannenkoekendag
8 maart 2024

Wat was het leuk vanmorgen! De kinderen en ouderen hebben genoten. In het begin was het nog wat onwennig, maar daarna ontstonden leuke gesprekken tussen kinderen en ouderen. De ouderen hebben goed kunnen eten en drinken want wat verzorgden de kinderen dit goed. Zo knap van ze. Het verliep allemaal heel gemoedelijk en soepeltjes. De medewerkers daar waren ook erg blij met ons en hebben ons direct weer uitgenodigd voor volgend jaar. Dat is toch wel een mooi compliment!
7 maart 2024

Gisteren kwam theater Stuiter op bezoek. Zij waren vorig jaar ook bij ons op school. Zij verzorgden weer een geweldig toneelstuk. Dit keer ging het over de slavernij. Een zeer informatief en leuk gespeeld stuk. Een aantal kinderen uit de klas speelden zelfs mee in het toneelstuk, dit deden zij uiteraard erg goed. Dat belooft wat voor de musical straks ;)