Aanmeldformulier

Klik op onderstaande link om het aanmeldformulier te openen.

Stichting Kievietschool - Aanmeldformulier.docx

Fase 1 – aanmelding:

• wij ontvangen graag dit aanmeldformulier per e-mail via directeurbestuurder@kievietschool.nl;
  • en na ontvangst van het aanmeldformulier ontvangt u een ontvangstbevestiging per e-mail waarbij ook terugkoppeling wordt gegeven over de beschikbare onderwijsplaatsen.

Fase 2 – intake:

• onze directeur bestuurder neemt contact met u op voor het maken van een afspraak met betrekking tot de eerst volgende beschikbare intakegesprekken;
  • en na het intakegesprek verwachten we vanuit de ouder(s)/verzorger(s) een terugkoppeling per e-mail via onze kwaliteitscoördinator (s.hee@kievietschool.nl) over het vervolg van de aanmeldprocedure.

Fase 3 – inschrijving*:

• na afronding van fase 1 en fase 2 wordt uw kind uitgenodigd door de groepsleerkracht voor minimaal 3 tot maximaal 5 wendagen;
  • gedurende de wendagen neemt onze kwaliteitscoördinator contact op met de school van herkomst;
  • en nadien volgt een evaluatiegesprek wendagen met ouder(s)/verzorger(s) en kwaliteitscoördinator over de eventuele definitieve plaatsing/inschrijving.

*: fase 3 is enkel voor zij-instroom vanaf groep 2. Kleuterinstroom tot en met groep 1 wordt definitief ingeschreven na fase 2.

Het volledige aannamebeleid vindt u op onze website: www.kievietschool.nl