Juf Marieke (ma/di)
Juf Mieke (woe/do/vrij)
Bezoek aan de bibliotheek
07-10-2024

Vanmorgen heeft de groep een bezoek gebracht aan de bibliotheek. Hier hebben de leerlingen een les in het thema van de Kinderboekenweek mogen volgen.

De leesconsulente van de bibliotheek heeft eerst met de kinderen een gesprek gevoerd over de Kinderboekenweek, de gouden griffel en het zilveren penseel. Vervolgens hebben de kinderen in groepjes gewerkt aan een zelfbedacht verhaal en het ontwerpen van een omslag van een boek, passend bij dat zelfverzonnen verhaal.