Juf Elise (ma/di/do)
Juf Stephanie (woe/vrij)

Letters leren en binnen spelen
27-11-2024

De kinderen zijn heerlijk bezig met de letter van de dag; de letter 'a' en hoe wij op een bewegende manier bezig zijn met leren.
Vandaag was het een regenachtige dag waardoor wij niet buiten pauze konden houden, maar stiekem vonden de kinderen het ook heel leuk om met de verschillende bakken in de klas te spelen 🤗.
Museumbezoek
20-09-2024

Vandaag hadden we een leuke activiteit op de planning staan; wij gingen met de klas naar het Haags Historisch museum toe. Van tevoren besproken met de kinderen wat historisch nu eigenlijk betekent. Tijdens het bezoek werden ons de verschillen tussen vroeger en nu duidelijk. Bijvoorbeeld hoe zagen de huizen er vroeger uit en hoe werd er boodschappen gedaan. Ook mochten de kinderen zelf een stamboom tekenen van de familie/het gezin.