Groep 1/2B

uf Evelyn (woe/do/vrij)

Sinterklaas
16-11-2023

Het is prachtig om te zien dat met weinig middelen de fantasie enorm geprikkeld kan worden, zoals bij de stoomboot in de huishoek.

Tevens is het enthousiasme om verlanglijstjes te tekenen en schrijven of stempelen erg groot. Bij deze activiteit zijn de kinderen uiteenlopend bezig van krabbelen/ letters stempelen tot na- en zelf schrijven/ stempelen. De lijstjes komen natuurlijk in een echt nagemaakt Sinterklaasboek!

14-11-2023

Er was een brief bezorgd wat het Sinterklaasjournaal. Of wij in de klas willen helpen om schilderijen voor Sinterklaas te maken. Tuurlijk gaan wij dat doen!

Ook zijn wij begonnen met de letter P. Piet, Pepernoot, Panter en ga zo maar door!
Mochten er thuis nog iets gevonden worden om in de lettermuur te hangen, dan mag dat uiteraard mee naar school!

Herfstwandeling
06-11-2023

Rondom de school hebben we een hele leuke herfstwandeling gemaakt. Wij vonden van alles! Blaadjes, kastanjes, eikeltjes en zelf verschillende soorten paddenstoelen!

Met alles wat we verzameld hebben konden wij in de kring hier verder mee werken en spelen!

.